Stranger Things are happening...

I’m feeling like the only person on Social Media who haven’t binge-watched Stranger Things 2 yet. I’m just taking my time and trying to make this experience to be as long as it possible. Which is quite hard when there’re spoilers in every corner of the Internet. And as I cannot watch it right now because I don’t have Internet connection good enough to even open Netflix. I must stay here for a bit longer and be strong enough to push back attacks from all excited Strangers Things fans who are trying to destroy it for me. Wish me luck!

This time I made quite a comfortable outfit, nothing extraordinary but at the same time perfect for a short autumn walk and work or school day. As you already know I'm a huge fan of Acne Studio designs that's why I choose this simple grey sweater with stripes. I love to hide into oversized sweaters and hoodies so I'd really like to have it in my own closet one day. I added to it classic a little bit ripped blue jeans. Let's be honest good denim is must have right now.

I had a love-hate relationship with backpacks through my life, and I'm still not completely sure If I like this trend for Fjallraven Kanken backpack as much as some people in my school who have quite a collection of them. But I feel it's working pretty well with a set.

To complete this cool autumnal combo I added some good black boots with a chunky heel and Ray-Ban's.

I hope you like it and see you as soon as it possible!

Check my social media:   Instagram ,TwitterPinterest .

~

Czuję się jakbym była jedyną osobą w całych mediach społecznościowych, która nie oglądnęła jeszcze Stranger Things 2. Próby przedłużenia sobie tego doświadczenia nie są łatwę, gdy za każdym rogiem czekają na Ciebie spoilery. Jako, że nie mogę tego oglądnąć w tym momencie, ponieważ moje połączenie z Intenetem nie jest na tyle dobre by nawet otworzyć Netflixa. Dlatego muszę pozostać tu trochę dłużej i zabrać się za odprieranie wszystkich ataków wymieżonych w moją stronę przez podekstytowanych fanów Stranger Things. Życzcie mi powodzenia!

Tym razem postawiłam na wygodny outfit, nic nadzwyczajnego ale jednak wciąż idealny na krótkie jesienne spacery jak również do pracy czy szkoły. Jak już zapewne wiecie jestem wielką fanką Acne Studio, dlatego właśnie wybrałam ten prosty szary sweterek w paski. Uwielbiam chować się w za dużych swetrach i bluzach, dlatego ten tutaj na pewno znalazł by miejsce w mojej szafie. Dodałam do niego klasyczne lekko zniszczone niebieskie dżinsy. Bądźmy szczerzy denim jest jednym z głównych must have tego sezonu.

Przez całe życie miałam dość burzliwy związek z plecakami, przez co wciąż nie jestem pewna czy podoba mi się trend na plecaki Fljallraven Kanken tak samo jak niektórym osobom w mojej szkole, które mają nie kiedy ich pokaźne kolekcje. Tym razem dopasował się dość dobrze do zestawu.

Mam nadzieję, że wam się podoba i do zobaczenia nie długo !

Zapraszam na moje social media :   Instagram ,TwitterPinterest .






1 komentarz:

  1. Też tego nie oglądałam, pjonteczka! :D Bardzo fajnie piszesz, podoba mi się :3
    Zaobserwowałam Twojego bloga i dołączyłam do grona czytelników, więc będę tutaj wpadać częściej. Byłoby niezmiernie miło, gdybyś i Ty odwdzięczyła się obserwacją na moim blogu i kto wie, może komentarzem :D
    http://luxwell99.blogspot.com/2017/11/sami-wyznaczamy-granice-normalnosci.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger