Well pressure is real...

Hello in my first post of my last year of high school.Yes, that's right I'm graduating in April and writing my "adult exam" in may.And it's not so much time left as you may think.That's why since beginning my teachers are stressing out about it.But for now, it's not my biggest issue.
I still don't know what to do after high school.There is no way that I'm talking gap year so I need to choose a right direction as quickly as it possible.But I'm really scared of making mistakes that’s why I'm postponing it for how long how it's possible.Well, pressure is real ladies and gentlemens !
I didn't want to make any autumnal outfits for today set as my heart is still in Croatia.So I decided to show you another magazine set which I made at the beginning of my summer vacation but haven't posted it until today.I won't tell you why it took me so long to publish it because I don't have any good answer for this question.I need to say that it's one of my favorites.I love how fresh and gauzy this dress from With Chic is.I think it would be perfect for some fancy brunch or even simple meeting with your friends or significant other on warm summer day.I added to it really modern but at the same time quite classy espadrilles with ribbons to wrap around your ankles from Alexander McQueen.Well as you can see I got a little crazy with all straw things like this amazing little bag from Saint Laurent and hilarious big hat with huge Currently Offline written all over it.At the end few gold sundries.
I hope you like it and see you soon!
Check my social media: Instagram ,TwitterPinterest

~

Witam w moim pierwszym poście w ostatnim roku liceum.Co za tym idzie już w maju piszę maturę.Wcale nie zostało do niej, aż tak dużo czasu, jak można by przypuszczać.Dlatego właśnie od samego początku nauczyciele bardzo na nas naciskają.Jednak mimo wszysko nie jest to w tym momencie mój największy problem.
Nadal nie zdecydowałam co chciała bym robić po liceum.Nie mam szans na wzięcie gap year, dlatego muszę wybrać dobry kierunek tak szybko jak to możliwe.Jednocześnie przeraża mnie popełnienie błędu, z tego powodu przekładam to tak długo jak to możliwe.Panie i Panowie presja jest prawdziwa !
Nie chciałam tworzyć typowo jesiennego outfitu do dzisiejszego postu, jako że moje serce pozostało jeszcze na Chorwacji.Dlatego postanowiłam pokazać wam kolejny zestaw zrobiony na początku wakacji jednak nie opublikowany, aż do dzisiaj.Nie wiem czemu tak długo zajeło mi opublikowanie go.Ale muszę przyznać, że jest on jednym z moich ulubionych.Bardzo podoba mi się jak świeża i zwiewana jest ta sukienka z With Chic.Pasowała by idealnie na jakiś elegancki brunch albo zwykłe spotkanie z przyjaciółmi w ciepły wakacyjny dzień.Dodałam do niej dość nowoczesne, espadryle z wstążką do okoła kostki od Alexander McQueen.Jak widzicie poszalałam troszkę ze słomanymi dodatkami takimi jak ta niesamowita mała torebeczka od Saint Laurent i zabawny kapelusz z napisem Currently Offline.Na sam koniec kilka złotych drobiazgów.
Mam nadzieję, że wam się podoba i do zobaczenia nie długo !
Zapraszam na moje social media: Instagram ,TwitterPinterest




4 komentarze:

  1. Na pewno podejmiesz dobrą decyzję. A jeśli nawet później zmienisz zdanie, to nic się nie stanie. Ja kończyłam ekonomię, a później zmieniłam zdanie, ale nie żałuję skończonej szkoły :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już teraz życzę powodzenia na maturze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger