"Rookie" and everyone know what I'm talking about...

Today I'll try to write about Tavi Gevinson.I'm not the best person for writting someone quick biography, but I make it for you.

She is one of the youngest fashion magazine editor who start by writting a blog  (I wrote one of the youngest because I don't want to write untruth informations there, and I don't heard yet about anyone who is younger then her and is a any magazine editor).She start writting her first fashion page in age of 11 it name is Style Rookie .It doesn't work now like a few years ago but it's very important page in her history.There everything starts.She was (is ) writting nice and funny profesional articles about fashion with great outfits.That was her first step to being fashion victim and one of the most wanted fashion redactors on the world.Since she was 13 she don't lose any New York Fashion Week , every time she is sitting in the first row.More important website in her life is her magazine page names Rookie Magazine . It's not a blog but profesional fashion website with beautiful design . Every thing looks perfect but is the one thing that I hate about it.There is no one article what was make full like It was on  Style Rookie .I just miss that real old  Tavi when she was 13 and wrote like a champion about her not average style (now she is 17 ). So I wanna just come back to times when my English was more then bad (before 2011) but I tried to read her texts by using the Google translation.At the end I wanna say Thank You Tavi for starting my dreams about being good fashion blogger in future.

For today outfit I used dress from MSGM in this nice light pink color mixed with some red-grey spots.I set this with unreal feux fur with something like black white ombre colors but up side down from My Wardrobe and amazing flats from Angeline Lee Ferro . And now I wanna stop for a moment.If you read my blog for a some time you maybe know that I love shoes with pointed end .I like to look at them I like to wear it, but every this kind shoes I used there to outfits or dressed was with heels.But today I show you the first flats with pointed end that I love.And no the resson that It's printed is just the part of them perfection.If you know where I can buy something like this but in more average price write in comments.I almost forgot about bag I used to this set It's from The Cambridge Satchel Company and It's sold out sorry , but you can find some like this on E-Bay , so just search it first in google next on E-Bay. Have a nice day and see you soon !

The last thing.I wanna thank you guys for 300 follows on Bloglovin.You are awesome!I'm going to follow you back.

***
Dzisiaj spróbuję napisać coś o Tavi Gevinson.Nie jestem dobra w pisaniu krótkich biografii.Ale dla was wszystko !

Jeżeli nie wiecie kim jest Tavi to na sam początek zacznę od opisania jej jako jednej z najmłodszych edytorek magazynu modowego na świecie ( jedną z użyłam tylko po to by nie wprowadzać was w błąd bo nie moge teraz przypomnieć sobie nikogo młodszego na tym stanowisku).Zaczeła od pisania bloga w wieku 11 lat o nazwie  Style Rookie. Niestety teraz nie jest to często odświerzana strona, ale napewno to od niej trzeba zacząć pisząc o Tavi.Bo to właśnie tam w 2008 roku wszystko się zaczeło.Pisząc zabawne i profesionalne artykuły zestawione ze świetnymi outfitami stała się redaktorem zasiadającym w pierwszym rzędzie na New York Fashion Week.Jednak ważniejszą stroną w jej życiu jest  Rookie Magazine.Nie jest to już blog lecz profesjonalny portal o tematyce modowej.Oprawiony w świetny design.Wszystko wydaje się bajecznie piękne lecz jedna rzecz nadal mi tutaj nie pasuje.A mianowicie brak artykułów pisanych przez samą Tavi takich jak w Style Rookie.Nie mam zamiaru jej tutaj w żaden sposób obrażać jednak tęsknię za starą trzynastoletnią Tavi , piszącą o swoim niezwykłym stylu (teraz siedemnastoletnią).Chciała bym wrócić do czasów kiedy używałam tłumacza Google by przeczytać całe teksty na jej stronie.Mój angielski nie był wtedy za dobry ( dla ustalenia czasu to było trochę przed 2011).Na sam koniec chcę Ci bardzo podziękować Tavi Gevinson za za początkowanie moich marzeń o pisaniu bloga i tekstów o modzie.

Do dzisiejszej stylizacji użyłam sukienki z MSGM w pięknym jasnym różowym kolorze z małym dodatkiem czerwono-szarych plam.Zestawiłam ją ze sztucznym futrem.Dla mnie sposób ułożenia kolorów na tym okryciu wygląda trochę jak odwrócone ombre.Pochodzi ze sklepu internetowego  My Wardrobe oraz takimi jakby balerinami od  Angeline Lee Ferro .I teraz się zatrzymamy na minutkę.Jeżeli czytasz mój blog od pewnego czasu możliwe , że zauważyłeś moją skłonność do butów ze szpicem.Uwielbiam je oglądać i  przymierzać ale wszystkie buty tego typu , które użyłam do moich zestawień i miałam w rękach były na obcasach.Jednak dzisiaj pokazuję wam pierwsze płaskie buty ze szpicem, w których się zakochałam.I nie jest tak jak sądzicie.Pepitka na nich jest tylko i wyłącznie częścią ich perfekcji.Jeżeli widzieliście gdzieś podobne tylko w bardziej przyzwoitej cenie to napiszcie w komentarzach.Prawie zapomniałam o uwzględnieniu torebki.Znalazłam ją na The Cambridge Satchel Company jednak jest to jedyna część tego zestawu, która jest wyprzedana.Przepraszam za to.Jednak możecie ją poszukać E-Bay.Miłego dnia i widzimy się niedługo!

Dziękuję wam wszystkim za dobicie do 300 obserwujących na Bloglovin.Jesteście niesamowici.Ja zmyka by wam się odwdzięczyć.



"Rookie" and everyone know what I'm talking about...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger