Something for typical lazy, home Friday....

I fall in love in this skirt from TIBI it's one of this things that you can mix with everything and every time it looks good.Like a typical bagholic I mix it with very casual Lanvin black leather medium shoulder bag.Next step in making this outfit was mixing sweater from Chloé with  Zara shoes with a lot of prints and classic white jacket.I think this is amazing outfit for days like today when you haven't idea what to wear. These days when is cold but not cold enought for winter jacket.I hope you like it and see you soon !

Zakochałam się w tej spódnicy od  TIBI, według mnie jest to jedna z tych rzeczy, które możemy nosić ze wszystkim.Jako typowa torebkoholiczka wybrałam torebkę od Lanvin z czarnej skóry.Kolejnym krokiem w tworzeniu tego outfitu było zestawienie swetra od Chloé z tymi wzorzystymi butami z Zara.Na sam koniec dodałam klasyczny biały żakiet, który nadaje spójności zestawowi.Myślę, że jest to idealny outfit na dnia takie jak dziś gdy nie masz pojęcia co ubrać, a jest jeszcze za gorąco na zimową kurtkę.Mam nadzieję że wam się podoba i widzimy się nie długo !


                                                                 Love
                                     Marabella


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger