K-Pop side of force...

Lately, I was quite absent here. My life started going around school and KPop. I knew for some time that sooner or later I’d become K Pop fan, but I didn’t expect that It would be so addictive and time-consuming. I literally spent all my free time stalking everything which has anything to do with EXO and BTS.
Today set was strongly inspired by Blackpink. I feel that they would wear it. As you may know (If you’re inside K Pop fan base even for so short as me) MSGM is quite a popular brand in K Pop society and I personally really like this brand too. That’s why for the main part of this outfit I choose this simple white T-Shirt with tulle sleeves and little MSGM logo. I paired it with a leather jacket from Acne Studio. Another brand which is close to my heart. For a bottom I choose grey checked skirt with a belt with a big silver loop. As fresh Timberlands owner, I couldn't resist a need for adding them to this set. I'm really happy with my dark grey pair. Believe me or not but these boots are very warm and comfy that's why they are perfect for this depressing weather which we're having right now in Cracow. I haven't gone too crazy with accessories today I added just Givenchy cube bag and these cool black sunglasses from Vivien of Holland. And at the end some classic loop earrings and burgundy lipstick.
I hope you like it and see you soon!
Follow me on social media:  Instagram ,TwitterPinterest 

~

Nie było mnie tutaj już od jakiegoś czasu. Moje życie zaczęło ostatnio krążyć wokół szkoły i KPopu. Wiedziałam już od dawna, że prędzej czy później ugnę się pod presją i zostanę wierną fanką KPopu. Jednak nie sądziłam, że ten fandom będzie, aż tak uzależniający i czasochłonny jak okazał się być. Teraz spędzam cały mój wolny czas stalkując wszystko co ma jakiś związek z EXO lub BTS.
Dzisiejszy set jest bardzo mocno inspirowany przez Blackpink. Sądzę, że ta stylizacja idealnie by do nich pasowała. Już pewnie się zorientowałeś ( jeżeli jesteś w KPop fan base nawet tak krótko jak ja ) MSGM jest dość popularną marką w KPopie i ja osobiście również darzę ją wielką sympatią. Dlatego właśnie jako główną część zestawu wybrałam prosty t-shirt z tiulowymi rękawami i małym logo MSGM. Połączyłam go ze skórzaną kurtką z Acne Studio. Kolejnej marki, która już od lat jest bliska mojemu sercu i napewno pamiętacie ją z poprzednich moich postów. Jako dół wybrałam szarą kraciastą spódniczkę. Jako świeża posiadaczka Timberlandów nie mogłam się powstrzymać przed dodaniem ich też tutaj. Wierzcie lub nie ale te buty są ciepłe i naprawdę wygodne, dlatego właśnie są perfekcyjne w czasie tej depresyjnej pogody, która właśnie panuje nad Krakowem. Tym razem starałam się nie przesadzić z akcesoriami i dodałam tylko małą torebeczkę od Givenchy oraz czarne okulary od Vivien of Holland. Na koniec klasyczna bordowa szminka i kolczyki kółka.
Mam nadzieję, że wam się podoba i do zobaczenia nie długo!
Zapraszam na moje social media:  Instagram ,TwitterPinterest 








2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger