Bright red and Chanel....

I made this set before even summer holiday started on one of my last English lessons.Weirdly that's when I make the best sets.The main part is red bikini with off shoulders top from River Island. I really like this shade of red. It reminds me a shade of cute dress from Zara which I was fitting before a wedding of my parents' friends a few years ago and it was gorgeous. But for some reason which I don't remember right now I decided not to buy it then and when after some time I made up my minds It was nowhere to be found.Do you too have a memory of clothes which for some reason you didn't buy but they were perfect for you and now you feel that it was a mistake? Because I do. Coming back to swimming suit I paired it with really high platform sandals from Chloe I think they're pretty cool.For ultimate part of the whole outfit, I choose vintage straw basket from Chanel, as you know straw bags are one of biggest trends this season and I really like it so you will see them here pretty often.They remind me a story of the infamous meeting of Jane Birkin and Jean - Louis Dumas ( then he was chief executive of Hermes) which sparked an idea for one of the most loved and luxurious bag in the world.If you want you can find this funny story ( here) I read it in some fashion magazine a while ago. For the end, some ray bans in thin gold frames and nails polish in color matching with a bikini.
Hope you like it and see you soon!
Check my social media : Instagram ,TwitterPinterest

~

Zrobiłam ten set jeszcze przed wakacjami na jednej z ostatnich lekcji angielskiego.Jakoś wtedy właśnie tworzę najlepsze z moich zestawów.Głównym elementem jest czerwone bikini z odsłoniętymi ramionami z River Island.Bardzo podoba mi się ten kolor czerwieni, przypomina mi on kolor uroczej sukienki z Zary, którą przymierzałam kiedyś przed ślubem przyjaciół moich rodziców kilka lat temu.Z jakiegoś jednak powodu, którego w tym momencie nie mogę sobie przypomnieć nie zdecydowałam jej się wtedy kupić.Kiedy zmieniłam zdanie było już za późno i nigdzie jej już nie było.Czy wy też macie jakieś rzeczy, których nie kupiłyście na czas a teraz po dłuższym czasie nadal tego żałujecie? Jak widzicie ja mam kilka takich rzeczy.Wracając do stroju, zestawiłam go z parą dość wysokich zamszowych sandałów od Chloe.Oczywiście nie mogłam się obyć bez tego cudownego koszyka od Chanel, jak pewnie już wiecie takie słomiane/wiklinowe torebki są hitem tego sezonu i muszę wam powiedzieć, że przypadły mi do gustu.Przypominają mi one o dość sławnej historii spotkania Jane Birkin z Jean-Louis Dumas ( w tym czasie był jednym z głównych szefów w  Hermes) które zaowocowało pomysłem na powstanie jednej z najbardziej luksusowych toreb na świecie. Jeśli chcecie poczytać na ten temat trochę więcej tu zostawiam link.Ja przeczytałam tą historię jakiś czas temu w magazynie modowym.Na koniec Ray Bany w cienkich złotych oprawkach oraz lakier w takim samym kolorze co bikini.
Mam nadzieję, że wam się podoba i do zobaczenia nie długo !
Zapraszam na moje media społecznościowe: Instagram ,TwitterPinterest




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger