As sweet as cotton candy !

It's always a bit weird to write a post after such a long break.I was trying to start this one about 100 times and every time I'm deleting everything after the second sentence.But this time I'm going to keep writing.
Last few weeks were very stressful for me.I needed to correct my grades, but luckily I'm almost over all of this and I can finally start thinking about vacations.Like almost every year I don't have a lot of plans for this 2 months break from the school.I think right now my main goal is enjoying this time which I'm getting as much productive as I can, but we will see how it's going to works.
For a really long time, I couldn't decide which set I want to add today.And it was even harder to choose then ever before as I made a lot of them in the time of my absence.Finally, I'm adding this really girly and pink set which I made on one of my sleepless weekend night somewhere between catching up on Sex in the City and listening to Harry Styles album.The main part is ripped light pink t-shirt with a picture of a shark on it.In my opinion, it's really cool t-shirt even in this really light and too cute color.I added to it Reebok trainers in almost the same shade as a t-shirt.Because when you are going to look like cotton candy, you must be the best cotton candy of them all.I pair it with classic jeans shorts from Topshop.As the main accessory, I choose big sunglasses with massive gold frames and words written on it from Gucci I feel that they are looking really extraordinary.Next really cool accessory are this little gold earrings with words "At last".As you know I'd not forget about adding designer bag that's why I present you this very sweet Fendi bag.
I hope you like it and see you soon!
Check my social media: Instagram , Twitter , Pinterest .

~

Zawsze troszkę dziwnie się pisze post po tak długiej przerwie.Próbowałam go zacząć setkę razy, jednak za każdym razem usuwam wszystko po drugim zdaniu.Tym razem, będę pisać dalej i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Ostatnie kilka tygodni było dla mnie dość stresujące.Musiałam poprawić oceny, ale na szczęście to już prawie koniec i mogę zaczynać powoli rozmyślać o wakacjach.Jak co roku nie mam nic zaplanowanego na tą dwu miesięczną przerwę od szkoły.Na ten moment moim głównym celem jest wykorzystanie tego czasu jak najbardziej produktywnie jak to możliwe.Zobaczymy jak z tym będzie.
Przez długi czas nie mogłam się zdecydować, który zestaw chcę dzisiaj dodać.Tym razem było wiele trudniej niż kiedykowiek wcześniej, ponieważ w czasie mojej nieobecności zrobiłam ich, aż za dużo.W końcu postanowiłam dodać ten bardzo różowy i dziewczęcy set, który zrobiłam w czasie jednej z moich bezsennych nocy gdzieś pomiędzy nadganianiem Seksu w Wielkim Mieście a słuchaniem albumu Harrego Styles'a.Główną częścią jest jasnoróżowy, podarty t-shirt z wielkim obrazkiem rysunkowego rekina.Wedłum mnie jest to naprawdę ładny t-shirt nawet w tym bardzo jasnym i trochę za słodkim kolorze.Dodałam do niego buty sportowe z Reebok w prawie identycznym odcieniu.Ponieważ, gdy postanawiasz wyglądać jak wielka wata cukrowa, musisz postarać się być najlepszą watą jaka istnieje.Wszystko to dopasowałam z parą klasycznych jeansowych shortów z Topshopu.Jako główny dodatek wybrałam wielkie okulary przeciwsłoneczne w masywnych złatych oprawnkach i wygrawerowanymi różnymi słowami od Gucci, wyglądają one bardzo niepowtarzalnie.Kolejnym fajnym dodatkiem są kolczyki ze słowami "At last".Jak dobrze wiecie nie opublikowała bym niczego bez dodania designerskiej torebki, dlatego prezetuję wam tą słodziutką torebkę od Fendi.
Mam nadzieję, że wam się podoba i do zobaczenia niebawem.
Zapraszam na moje social media: Instagram , Twitter , Pinterest .








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger