It's Friday put on your gold eyeliner! 

The last few days were really lucky when it comes to shopping.I managed to buy two items  for which i was looking for for ages and they were both on my shopping wish list pretty high.First of them I found in H&M on sale.My twitter followers know what I'm talking about.It's pair of dark green velvet leggings.I wanted them since I saw one pair on LeHappy few years ago.My dream pair is high-wasted and black, but this one is really close to perfection.I think that it's more autumnal outfit piece but I will figure out how to wear it in spring.Second thing which purchase made me really happy is gold eyeliner.You don't even know how hard is to find not to expensive eyeliner in nice shade of gold.I've been looking for one since I watched "Carrie Diaries".For everyone who doesn't know this show it's prequel of Sex in the city which focused only on young Carrie Bradshaw.Unfortunately it was cancelled after only two seasons.I still don't understand why they cancelled such a good show.Watch it if you will have some time it's one of my all the time favorites.So in this show Carrie was rocking gold eyeliner few times and every time I liked this look more and more.It made her makeup looks gorgeous without to much of effort.And as you know from my pinterest i love metallic and shiny makeup.
Today as the weather is not really as warm as it should be in spring I decided to show you a set which can improve your mood a little bit.The main part of the set is bright red floral dress from Markus Lupfer (check this brand out they have some really nice stuffs in their collections).I know I know as Miranda from Devil wears Prada was saying "Florals. For spring? Groundbreaking." I add to it jeans jacket which is definitely spring must have. Even If I'm more leather jacket girl I still can appreciate good denim piece.I paired it with red sandals from Alexander Wang and Chloe mini Faye bag made from great mix of leather and suede.For the end some lipstick and nail polish from Nars both in nice shade of bright red and a pair of false lashes from Inglot.
I hope you like it and see you soon!
Check my social media : InstagramTwitterPinterest.

      ~        
                        
Kilka ostatnich dni było dla mnie bardzo szczęśliwych jeśli chodzi o zakupy.Udało mi się  kupić dwie rzeczy, których szukałam od wieków, obie znajdowały się dość wysoko na mojej liście życzeń.Pierwszą z nich znalazłam na przecenie w H&M.Ci co obserwują mnie na twitterze wiedzą o czym mówię.Jest to mianowicie para ciemno zielonych velvetowych leginsów.Chciałam je odkąd zobaczyłam je u LeHappy kilka lat temu.Moja wymarzona para była by czarna i miała wysoki stan, jednak ta jest bardzo zbliżona do ideału.Według mnie jest to dość jesienna część ubioru, jednak napewno wymyślę jak nosić je wiosną.Kolejną rzeczą jaką kupiłam, która sprawiła mi wiele szczęścia jest złoty eyeliner.Nawet nie wiecie jak ciężko było mi znaleźć nie drogi eyeliner w ładnym odcieniu złota.Szukałam takiego odkąd oglądnełam "Carrie Diaries".Dla wszystkich, którzy nie wiedzą co to za serial, był to prequel Seksu w wielkim mieście, skupia się on tylko na młodości Carrie Bradshaw. Niestety został usunięty po tylko dwóch sezonach.Nadal nie rozumiem dlaczego usunięto taki fajny serial.Polecam oglądnąć jak będziecie mieć więcej więcej czasu jest to jeden z moich ulubienców wszechczasów. W tym programie Carrie nosi złoty eyeliner kilka razy i za każdym razem podobał mi się on coraz bardziej.Sprawiał, że jej makijaż wyglądał niesamowicie bez włożenia w niego większego wysiłku.Do tego jak już dobrze wiecie z mojego pinterest'a uwielbiam błyszczący i metaliczny makijaż.
Dzisiaj jako że pogoda nie jest tak ciepła jak powinna być na wiosnę postanowiłam wam pokazać set, który pewnie poprawi wam troszkę humor.Główną częścią zestawu jest jaskrawo czerwona kwiecista sukienka od Marcus Lupfer (sprawdźcie tą markę mają naprawę fajne rzeczy we swoich kolekcjach).Wiem, wiem jak mówi Miranda z Diabeł ubiera się u Prady  "Kwiaty na wiosnę ? Zniewalające.". Dodałam do niej dżinsową kurtkę zdecydowanie must have na wiosnę.Jestem bardziej fanką skórzanych kurtek ale potrafię docenić dobrą dżinsową rzecz.Zestawiłam to z czerwonymi sandałami od Alexandra Wang'a i torebką mini Faye z Chloe zrobioną z pomieszania zamszu i skóry.Na koniec szminka i lakier z Nars'a oba w soczystym odcieniu czerwieni i parą sztucznych rzęs z Inglota.
Mam nadzieję, że wam się podoba i do zobaczenia niedługo!
Zapraszam na moje media społecznościowe:  InstagramTwitterPinterest.





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger