About working out but don't freak out...

I have a mood for Spanish songs today.Maybe it's because I've Zumba maratton this Saturday.Yes, I'm attending  Zumba classes from few months now.I'm really enjoying it, after every class I feel very happy and proud of myself that I've done something good for my body after tiring school day.I really recommend you to try Zumba when you will have a chance. It will make happy-sweaty mess out of you but it's worth it believe me.
Today I have this beauteous set in light colors with touch of denim.I think it would work fine right now when weather can't decide If it wants to be spirng or winter.The main part of outfit is skirt with black dots from Sonia by Sonia Rykiel.As you know Sonia Rykiel like lots of other great artists died last year, so many good and talented people we lost too quick.I paired it with simple white shirt with pretty black trimming and light Timberland boots.As denim touch I added big jeans jacket with fur around collar from Mango.For a bag I chose white makeup bag with pop art vibe.Some simple sunglasses with thin gold frames and few random things and we are ready to go.
I hope you like it and see you soon !
Check my social media and my last youtube video : PinterestTwitterInstagramBloglovin .

~

Mam dzisiaj nastrój na hiszpańskie piosenki.Możliwe, że jest to spowodowane maratonem Zumby na, który wybieram w tą sobotę.Tak, chodzę na zajęcia z Zumby od kilku miesięcy.Naprawdę mi się podobają, po każdych zajęciach czuję się szczęśliwa i dumna z samej siebie, że zrobiłam coś dobrego dla swojego ciała po męczącym dniu w szkole.Szczerze polecam wam spróbować Zumby jak będziecie mieli kiedyś szansę.Sprawi, że będziesz szczęśliwym-spoconym bałaganem ale jest tego warta uwierzcie mi.
Dzisiaj mam dla was prześliczny set w jasnych kolorach z małym akcentem denimu.Sądzę, że ten outfit sprawdził by się w tym momencie, kiedy pogoda nie potrafi się zdecydować czy jest wiosenna czy zimowa.Główną częścią stroju jest spódnica w czarne kropki od Sonia by Sonia Rykiel.Jak wiecie Sonia Rykiel jak wiele wspaniałych artystów zmarła w zeszłym roku, tak wiele dobrych i utalentowanych ludzi tracimy za szybko.Dopasowałam ją z prostą białą koszulą z ładną czarną lamówką oraz jasne buty z Timberlandu. Jako denimowy akcent dodałam dużą dżinsową kurtkę z futerkiem wokół kołnierza z Mango.Jako torebkę wybrałam kosmetyczkę w pop artowym klimacie.Proste okulary w cienkiej złotej ramce i kilka losowych rzeczy i jesteśmy gotowi.
Mam nadzieję,że wam się podobało i do zobaczenia niebawem !
Sprawdzicie moje social media i ostatnie wideo na youtubePinterestTwitterInstagramBloglovin .


About working out but don't freak out...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger