Cries in Norwegian

Hello.I have few days of freedom from school right now. What it means i'm staying awake to really late hours doing polyvore, scrolling through Tumblr and Instagram and trying to catch up with all tv series which I begin before and haven't ended yet.Right now I'm watching Shadowhunters, The Vampire Dairies, Gossip Girl, Suits and my new discovery Riverdale.The last one I just watched like 2 hours ago. It's new serie on Netflix and for now has only two episodes.As you know we can't judge whole tv serie after two episodes, when one of them is pilot which is always made with great momentum .But I really liked it.
It's one of this series which take place in small, boring town where after something big happen immediately all secrets come to light.Classic teenage serie with misery case to slove.For now I'm recommending it to you.It's available on Netflix.
Another tv serie which you must start is Skam.Norwegian teenage drama which was huge hit in social media some time ago. Well I felt in love in it too.It's similar to my dear Skins but much more realistic.It's about group of friends from one of Oslo high schools and their life. Every sesson is about other person from this group and all is shown from this person point of view.Really cool addictive drama with strong ships. Lets be honest we all love shiping.I have one advice before you start watching.Begin with 3 sesson roll back to oldest sessons and end on 1.Go 3,2,1 believe me that's the best option.
Today I want to show you this really sweet and pink set.Because we all need a little bit of sugar in ours lives.I paired pink cashmere turtleneck sweater from Tibi with cute gingham twill skirt with a bow from Marc by Marc Jacobs.I added to it Puma suede sneakers also in pink and satin bra from Stella McCartney.Because you know how I love adding pretty lingerie to my sets.For the end matte from Nars in shade Stripped and pair of little silver hoops.I'm obsessed with all hoop earrings right now.I feel that It's the biggest jewelery trend in this sesson.Ofc I almost forgot about this amazing black and white bag from Karl Lagerfeld.
I hope you like it and see you soon.
Check my social media If you wanna hear more about me:
Instagram , Tumblr , Pinterest , Twitter
~

Witam.Mam kilka dni wolnego od szkoły co oznacza zostawanie do bardzo późnych godzin i robienie Polyvore, scrollowanie przez Tumblra i Instagrama oraz próbowanie nadrobienia wszystkich seriali, które zaczęłam wcześniej i nadal nie dokończyłam.W tym momencie oglądam Shadowhunters, Pamiętniki Wampirów, Plotkarę, Suits oraz nowe odkrycie Riverdale. Ostatni  oglądnęłam ze 2 godziny temu.Jest to nowa seria na Netflixie, która ma dopiero dwa odcinki.Jak dobrze wiecie nie powinno się oceniać całego serialu po tak małej liczbie odcinków, kiedy jednym z nich był pilot, a one zawsze są robione z wielkim rozmachem.Jednak przyznam że mi się podobało.
Jest to jedna z tych serii która ma miejsce w małym wręcz nudnym miasteczku gdzie po jakimś wielkim wydarzeniu nagle wszystkie tajemnice wychodzą na jaw.Klasyczna drama dla nastolatków z tajemniczą sprawą do rozwiązania.Na razie szczerze polecam.Dostępny na Netfilxie.
Kolejnym serialem, które musicie oglądnąć jest Skam. Norweska drama dla nastolatków, która była wielką sensacją w social mediach jakiś czas temu.Przyznaję się, również się w niej zakochałam.Jest podobna do moich kochanych Skins, jednak o wiele bardziej realistyczna.Opowiada o grupie przyjaciół z jednego z liceum w Oslo i ich życiu. Każdy sezon jest o kimś innym z tej grupki i wszystko jest pokazane z perspektywy tej osoby.Bardzo uzależniająca drama z mocnymi shipami. Bądźmy szczerzy wszyscy uwielbiamy shipować.Mam dla was jedną radę zanim zaczniecie oglądać.Zacznijcie od sezonu 3 i cofajcie się aż skończycie 1.Idźcie 3,2,1 uwierzcie mi to jest najlepsza opcja.
Dzisiaj chciałabym wam pokazać bardzo słodki, różowiutki set.Ponieważ wszyscy potrzebujemy trochę cukru w naszym życiu.Połączyłam kaszmirowy golf z Tibi ze słodką kraciastą spódniczką z kokardą od Marc by Marc Jacobs.Dodałam do tego zamszowe tenisówki z Pumy, które również są w różu i satynowy biustonosz od Stella McCartney.Ponieważ wiecie że uwielbiam dodawać ładną bieliznę do moich stylizacji.Na koniec matowa szminka z Nars w kolorze Stripped i para małych srebnych kółek.Mam obsesję na temat kolczyków kółek teraz.Sądzę, że jest to największy trend biżuteryjny w tym sezonie.Oczywiście prawie zapomniałam o tej świetnej czarno białej torebce od Karl Lagerfeld.
Mam nadzieję, że wam się podoba i do zobaczenia nie długo.
Sprawdź moje social media jeśli chcesz wiedzieć o mnie więcej :
Instagram , Tumblr , Pinterest , Twitter 


Cries in Norwegian


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger