Die young but stay bright...

So here I'm with new addiction and a lot of free time to waste.It sounds a little bit like line from Skins.TV show to which I come back lately.It's show about British teenagers with lots of fantastic turns of action. I'm not talking about any fantstic creatures don't understand me wrong but teens who have a lot of time for doing drugs, sleeping with everyone around and being really deppressed.As normal young people we don't have time for all of this. Talking about myself my only addictions are coffee, internet and TV shows.As Alaska in "Looking for Alaska " and Violet form 1 sesson of AHS taught us "We need to have something to kill us on our own terms" ( well that's not exacly what they were saying but it has the same conculsion).That's why I wouldn't have anything against dying with Pumpkin Spice Latte in one hand and laptop with fancy Tumblr blog open on my laps.
Let's end this nostalgic thoughts now and take care about more important things like fashion set.As you already know I like contrasts, that's why I have a little bit californian sun for you today. Your welcome.One day after watching some california based bloggers instagrams which are full of really bright shots of them in jeans, sneakers and not really warm sweaters an caption about how "wintery" they feel.Ofc I don't have any thing to them but I still finding it a little bit funny when all I see from the window in my room is snow.I decided to make one set for all of us who dream about dressing so scantily in winter .It's all keeped in bright blue- yellow/orange vibe. Sweater is from one of  brands which you could already saw on my blog MSGM. I like how they play with prints.Check them if you gonna have some time.I paired it with bright blue mom jeans.And some Sam Smith graphic sneakers from Adidas.Because I still share a lots of feelings with sneakers from this brand.I even have one pair with rose gold stripes.Ofc I didn't forget about bright yellow socks in the corner from Topshop.Socks are first thing which comes to my mind when I think about california high school kids.One day a long time ago I read article ( I think it was on Teen Vogue website) about fashion in high schools in USA and the most trendy thing in California were funny socks.That's why I added them today to my outfit.For the end some Nars nail polish which works pretty well with jeans and I wouldn't be me If I didn't give it a little designer vibe with bright yellow/orange Chanel bag.Which is guess what ?! Freaking velvet. It's gives it extra points from me.
I hope you like it and see you soon !
Check my : Instagram , Tumblr , Twitter , Bloglovin

~

O to jestem wraz z nowym uzależnieniem i dużą ilością czasu do zmarnowania. Brzmi to troszeczkę jak kwestia wycięta ze Skins. Serialu do którego ostatnio wróciłam. Jest to serial o brytyjskich nastolatkach z dużą ilością fantastycznych zwrotów akcji. Nie mam na myśli żadnych fantastycznych stworów , nie zrozumcie mnie źle.Tylko osoby w podobnym wieku co ja z gigantyczną ilością czasu na rozprowadzanie narkotyków, spanie z kim popadnie i bycie na granicy załamania psychicznego. Zwyczajni młodzi ludzie nie mają czasu na to wszystko. Mówiąc o sobie moimi jedynymi uzależnieniami są : kawa, internet i seriale. Jak nauczyła mnie Alaska z "Poszukując Alaski" i Violet z 1 sezonu AHS "Potrzebujemy czegoś co zabije nas na naszych własnych zasadach" ( to nie jest dokładnie to co mówiły ale sens był taki sam).Dlatego nie mam nic przeciwko z Pumpkin Spice Latte w dłoni i laptopie z ładnym Tumblr otwartym w oknie i leżącym na moich kolanach w czasie zakończenia mojego żywotu.
Zakończmy ten nostalgiczny nastrój i skupmy się na bardziej istotnych rzeczach takich jak dzisiejszy zestaw.Jak już pewnie wiecie , lubię kontrasty dlatego przynoszę wam trochę kalifornijskiego słońca.Raz oglądając instagramy kalifornijskich blogerek, które są pełne bardzo jaskrawych ujęć , na których noszą jeansy, adidasy i niezbyt ciepłe swetry i podpisują wszystko opisem jak to bardzo "zimowo" się czują. Oczywiście nie mam nic do nich, jednak wciąż sądzę że to troszkę zabawne, kiedy za moim oknem nie widzę niczego oprócz góry śniegu. Dlatego zdecydowałam się zrobić jeden set dla wszystkich, którzy marzą o ubieraniu się tak skąpo w zimie.Wszystko jest utrzymane w jaskrawo niebiesko-pomarańczowo-żółtym klimacie.Sweter jest z jednej z marek, którą na pewno zauważyliście na moim blogu MSGM. Podoba mi się jak bawią się wzorami.Zapraszam do sprawdzenia ich jeśli masz trochę czasu na zbyciu. Połączyłam go z jaskrawo niebieskimi mom jeans oraz graficznymi adidasami Sam Smith z Adidas. Ponieważ wciąż wiążę pewien sentyment z butami tej marki.Nawet posiadam jedną parę z paskami w kolorze rose gold. Oczywiście nie zapomniałam o jaskrawo żółtych skarpetkach w rogu z Topshopu. Skarpetki są pierwszą rzeczą jaka przychodzi mi na myśl kiedy myślę o kalifornijskich licealistach. Raz przeczytałam artykuł (chyba na stronie Teen Vogue ) o trendach w liceach w USA i najmodniejszą rzeczą w Kalifornii były zabawne skarpetki.Dlatego właśnie dodałam je do dzisiejszego outfitu. Na koniec lakier z Nars, który idealnie pasuje do jeansów i nie była bym sobą gdybym nie dodała do temu zestawowi trochę luksusowego klimatu dzięki jaskrawo żółto-pomarańczowej torebce od Chanel.I zgadnijcie co ?! Jest velvetowa.Co daje jej dodatkowe punkty ode mnie.
Mam nadzieję, że wam się podoba i do zobaczenia niedługo !
Zapraszam na :  Instagram , Tumblr ,  TwitterBloglovin





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger