What you'd expect inside my new Balenciaga ?

Whole week I was drowing in math homework to sweet sound of  Halsey record.I need to say that I really like her record I can listen to it again and again. My favorite son is New Americana with amazing lines on the beginning "Cigarrettes and tiny liquor bottles. Just what you'd expect inside her new Balenciaga".I like how ironic it's.
In mean time I trying to be updated with fashion shows and events on NYFW. It's much easier right now when I have my Instagram full of fresh photos and stories from there. I downloaded a Vogue Runway app too because they are adding there photos from all runways.Check it If you wanna be updated as much as me.
Today set is still in summer vibe, because we have huge heat in Cracow even right now. It's pink and sweet like lots of my outfits in past few months. Main part is this sheer blouse from one of my favorite brands Marni.I appreciate their modern style and how easy they play with prints,fabrics and shapes.I don't think that wearing sheer blouse without right bra would be a good idea that's why I decided to put there this lace bralet from Eberjey.I add to it classic jeans with one ripped knee from TopShop and sunglasses from Ray-Ban.For shoes I chose woven straw flats from J.Crew which would be great on the beach. I wasn't be myself If I'd not add nice bag to the set this time it's one from Danish brand Skagen.At the end few bracelets from Areopostale and we are ready to go.
I hope you like it and see you soon !
Check my Instagram and Twitter .

~

Cały tydzień tonełam w zadanich z matematyki do słodkiego dźwięku płyty Halsey. Muszę przyznać,że naprawdę podoba mi się ten krążek i potrafię go słuchać na okrągło. Moją ulubioną piosenką jest New Americana z niesamowitymi początkowymi wersami  "Cigarrettes and tiny liquor bottles. Just what you'd expect inside her new Balenciaga". Podoba mi się jego ironiczność.
W miedzy czasie próbuję być na bieżąco z pokazami i wydarzeniami na NYFW. Teraz jest to o wiele prostsze kiedy mam Instagram pełen świeżych zdjęć i stories z tamtąd. Pobrałam również aplikację Vogue Runway, ponieważ dodawane są tam zdjęcia ze wszystkich pokazów od razu po ich zakończeniu.Sprawdź jeśli chcesz być na bieżąco tak samo jak ja.
Dzisiejszy zestaw jest wciąż w wakacyjnych klimatach, ponieważ w Krakowie panuje niemiłosierny upał. Jest on słodki i różowawy jak większość moich stylizacji dodawanych tu w ostatnich miesiącach. Główną jego częścią jest prześwitująca bluzka od jednej z moich ulubionych marek Marni. Doceniam ich nowoczesny styl i sposób w jaki bawią się wzorami,tkaninami i kształtami.Nie sądzę,że noszenie wręcz przeźroczystej bluzki bez odpowiedniego stanika było by dobrym pomysłem, dlatego właśnie zdecydowałam się dołożyć koronkowy bralet od Eberjey. Dodałam do tego klasyczne dżinsy z porwanym kolanem z TopShopu i okulary Ray-Ban. Jako buty wybrałam słomiane baletki od J.Crew, które idealnie sprawdziły by się na plaży. Nie byłabym sobą jeśli nie dodałabym ładnej torebki do zestawu, tym razem jest ona z duńskiej firmy Skagen. Na koniec kilka brasoletek z Areopostale i jesteśmy gotowi do wyjścia.
Mam nadzieję, że wam się podoba i do zobaczenia nie długo !
Sprawdź mój Instagram i Twitter .


What you'd expect inside my new Balenciaga ?




1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger