Not as sweet as sugar...

Why people who don't even play like they're my friends are sending me snaps with they bea or from parties? What are they ressons to do it, are they trying to make me jealous If it's they goal it's not working.I don't care about their life anymore.So It wouldn't be easier If we would just ignore each other like we do it in real life.I don't need their dramas because I have better on Twitter.
Btw. I don't use śnapchat so much anymore I'm big fan of Instagram stories.Sometimes maybe I use it to watch Zoella my story and that's all.So again why are you sending anything to not really active account if you do not care about me ? And I'm not talking about my friends who are sending me funny snaps. I appreciate that they don't forget about me even there is no reply from my side.
To make this post little bit less dramatic I choose a really sweet and pastel outfit.Main inspirations  were crop top from some japanese brand which I can't read out (I'm soo sorry) and shorts from Levi's with cheesy inspirational quote on the back pocket.As we all wear something written on backs of our clothes I thought It'd be great idea to use them.Because I won't wear that short crop top with out any outerwear I added this too sweet bomber jacket in mint.I accesorized it with pop art clutch which looks like medicine but in cute baby pink which makes it little bit ironic.I always like designer fleek that's why I decided to put there pastel phone case from Isaac Mizrahai.For the end some classic Adidas Superstar kicks with peach stripes and key charm.
I hope you like it and see you soon !
Check out my Instagram and Twitter.

~

Dlaczego ludzie, którzy nawet nie udają że są moimi przyjaciółmi wysyłają mi snapy ze swoim chłopakiem lub z kolejnej imprezy? Jakie są ich powody by to robić, czy próbują sprawić bym była zazdrosna.Jeśli to właśnie ich cel to niestety próbujcie dalej bo jak na razie coś nie działa. Nie obchodzi mnie kompletnie ich życie. Było by prościej jakbyśmy po prostu pozostali przy ignorowaniu się na wzajem jak w świecie realnym.Bo szczerze ich dramy są mało atrakcyjne w porównaniu z tym, które odbywają się na Twitterze.
Po za tym nie używam już Snapchata tak dużo jak wcześniej odkąd stałam się wielką fanką Instagram stories. Tylko czasami wejdę tam by oglądnąć my story dodane przez Zoelle i to wszystko.Dlatego jeszcze raz po co wysyłacie cokolwiek do niezbyt aktywnego konta jeśli wam kompletnie na mnie nie zależy? Oczywiście nie mówię o moich znajomych, którzy od czasu do czasu przesyłają mi zabawne snapy. Doceniam, że nie zapominają o mnie nawet gdy nie dostają żadnej odpowiedzi z mojej strony.
By sprawić ten post trochę mniej dramatycznym wybrałam bardzo słodki i pastelowy outfit. Głównymi inspiracjami był crop top z japońskiej marki której niestety nie mogę odczytać ( bardzo przepraszam za to ) i szorty od Levi'sa z prostą a zrazem inspirującą notką na tylnej kieszeni. Jako że wszyscy teraz nosimy rzeczy z jakimiś napisami lub wzorami na tyle, stwierdziłam że będzie to dobry pomysł by je użyć w tej stylizacji.Ponieważ nie ubrała bym tak krótkiego crop topu bez żadnego nakrycia, dodałam ten przesłodzony miętowy bomber. Jako dodatek posłużyła mi pop artowa torebka, która wygląda jak lekarstwo jednak jest ono w kolorze dziecęcego różu, który dodaje jej trochę ironi . Zawsze lubiłam designerski fleek dlatego zdecydowałam się dołożyć pastelowe etui na telefon od Isaac Mizrahai.Na koniec klasyczne Adidasy Superstar z brzoskwiniowymi paskami i brelok do kluczy.
Mam nadzieję, że wam się podoba i do zobaczenia później !
Sprawdź mój Instagram i Twitter.





Not as sweet as sugar...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger