It's all about price tags !

Hello! I finally have my summer vacation.Time of the year when I can spend whole two months watching YouTube or random TV shows. I know it sounds so exciting, but for now I don't have any serious plans. And I need some rest from school, because last weeks were really busy and nervous. But I'm not going to talking about it, cause my school life is really boring topic.
I made today set a long time ago but I haven't occasion to show it to you till now. In my opinion it's one of this better sets where everything works great with each other. The main part of the outfit is t-shirt dress from Moschino which looks like huge clothing tag.I like that Moschino jokes from their clients sometimes : " You wanted designer tag.Here you have. You can wear it with proud now." My one t-shirt from Zara is really inspired by this design but that's not my problem. I still like this t-shirt. I  mixed it with some Adidas Superstar sneakers, as you know I like this shoes and I'm not ashamed of it.At the end I add YSL bag and Nars lipstick both in pink to add little bit of sweetness and purple keychain with huge pompon.
I hope you like it and see you soon.

~

Witam ! Nareszcie mam wakacje.Czas w roku kiedy mogę spędzić całe dwa miesiące oglądając YouTube lub seriale. Wiem, że brzmi to bardzo ekscytująco, jednak na ten moment nie mam żadnych innych planów i naprawdę potrzebuję chwili lenistwa po naprawdę męczących kilku ostatnich tygodniach roku szkolnego.Jednak nie będę wam o tym dzisiaj opowiadać, ponieważ moje życie szkolne to naprawdę nudny temat.
Dzisiejszy set zrobiłam dawno temu, jednak nie miałam okazji wam go jeszcze pokazać.Według mnie jest to jeden z tych lepszych kolaży gdzie wszystko do siebie idealnie pasuje. Główną częścią outfitu jest sukienka/t-shirt od Moschino, która wygląda jak wielka metka.Bardzo podoba mi się, że projektanci z Moschino lubią sobie pożartować ze swoich klientów : "Chciałeś designerską metkę.Proszę bardzo teraz możesz ją nosić z dumą".Mam jedną koszulkę z Zary inspirowaną tym właśnie pomysłem.Wracając do kolażu, kolejną rzeczą którą na nim widzicie są adidasy z Adidas Superstar, jak wiecie naprawdę lubię te buty i wcale się tego nie wstydzę.Na sam koniec pozostawiłam torebkę od YSL i błyszczyk z Nars oba w kolorze różowym by dodać troszkę słodyczy i fioletowy breloczek do kluczy z gigantycznym pomponem.
Mam nadzieję, że wam się podoba i do zobaczenia nie długo.


It's all about price tags !


3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger