Don't you forget about me !

I'm sick right now, so I'm staying home for few days. I'm using to this time to watching movies mostly teen romantic ones. Like "The Breakfast Club" which is soo great.Right now I'm completely understand why people call it legendary.It has this nice vintage/tumblr vibe.
It's about group of teenagers who are spending their punishment in school library.There is love,rebellion,and this cute awkwardness which we all loves in movies like this.So again I'm really recommending it.
Today I want to show you this cute very spring outfit.I know It has strong pastels vibe.I think peach and violet is nice combination.And huge shirts looks lovely with short skirts.If we are talking about skirts this one is made from weird textile which reminds me a little bit plastic but in good way.At the end I add marble phone case.In my opinion marble print is one of the best trends this season.I love marble on everything mostly on nails and phone cases like on this one. 
I hope you like it and wish me get better soon.

~

Jestem teraz chora, więc zostaję w domu na jakiś czas.W tym czasie oglądam sporo filmów, najwięcej nastoletnich romansów.Takich jak "Klub Winowajców", który jest naprawdę świetny.Teraz kompletnie rozumiem czemu ludzie nazywają go legendarnym.Posiada tą miłą aurę vintage i tumblr'a.
Opowiada o grupie nastolatków, którzy odsiadują karę w szkolnej bibliotece.Jest tam miłość,bunt i ta przyjemna nieporadność, którą wszyscy kochamy w takich filmach.Dlatego jeszcze raz szczerze polecam.
Dzisiaj pragnę wam zaprezentować ten uroczy i bardzo wiosenny zestaw.Składa się z samych pasteli.Sądzę, że brzoskwiniowy i jasno fiołkowy doskonale do siebie pasują.Do tego dochodzi jeszcze połączenie wielkiej koszuli z krótką spódniczką, które jest urocze.Jeśli mówimy o spódniczkach, ta którą widzicie poniżej jest zrobiona z dziwnie plastikowego materiału, jednak nie w złym tego słowa znaczeniu.Na koniec dodałam marmurową obudowę na telefon.Moim zdaniem trend na akcenty marmurowe jest jednym z moich ulubionych w tym sezonie.Najbardziej podoba mi się on na paznokciach i obudowach na telefony, jak na tej którą widzicie.
Mam nadzieję, że wam się podoba i życzcie mi szybkiego powrotu do zdrowia .

Don't you forget about me !


4 komentarze:

  1. Podoba mi się i zdrówka życzę! A film może obejrzę. ;)

    PS Pilnuj spacji po kropkach - bardzo rzuca się w oczy ich brak. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny zestaw w moim stylu :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuper połączenie tych ciuszków :) a ten film co pisałaś też oglądałam. Bardzo mi się podobał:)
    Obserwuuuje!! :* Zapraszam do mnie :) Mam nadzieje ze moj blog spodoba Ci sie tak jak mi Twój i dodasz mnie do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger