We care about suede...

Hello! My life is spining around watching vlogmases and learning ( a lot of learning ) cause the end of semester is sooo soon for me.It's literally a week after Christmas, and they will give us last grades before Christmas.It's really complicated.
Few days ago I got a suede skirt like this on the set below.So I made this outfit where I show you how you can wear it on a winter day.Ofc you should wear tights underneath, cause without them you can get cold or something.This skirt on set is from Jonathan Saunders, but mine is from brand Medicine.I add to it this huge, cozy sweater from H&M. It has really nice light colors which could make your dark winter wardrobe little more funny and girly.I thnik changing this shoes on boots could work pretty well too, but this pair is so nice.For the end I add this Chanel bag, which gives this set a luxury feeling.I'd forgot about rings, they're a small accessories, but looks really cute with ours Christmas styled  nalis.
I hope you like it and see you soon !

~

Witam! W tym momencie moje życie kręci się wokół oglądania vlogmas i nauki (dużej ilości nauki) ponieważ koniec semestru zbliża się nie ubłaganie.Dosłownie tydzień po świętach, a wystawienie ocen przed.Troszeczkę skomplikowane, wiem.
Kilka dni temu kupiłam zamszową spódniczkę taką jak ta w zestawie poniżej.Dlatego też postanowiłam wrzucić z nią zimową stylizację.Oczywiste jest, że przydało się pod nią ubrać jakieś ciepłe rajstopy, ostrzegam zawczasu byście potem nie obwiniali mnie o swoje choroby spowodowane ich brakiem.Spódnica z zestawienia po chodzi od Jonathan Saunders, jednak moją zakupiłam w Medicine.Dodałam do niej wielki, cieplutki sweter z H&M.Jego jasne kolory dodadzą trochę świeżości do Twojej szaroburej zimowej garderoby.Nie mam nic przeciwko zamianie tych lakierowanych bucików na jakieś zimowe botki, jednak wstawiłam je bo wyglądają po prostu uroczo.Na koniec troszkę luksusu w postaci torebki od Chanel.Prawie zapomniałam o tych malutkich pierścionkach, które idealnie podkreślą wasz świąteczny manikiur.
Mam nadzieję, że wam się podoba i do zobaczenia niebawem!



We care about suede...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger