You know that I love talking about my obsessions...

Hello! I finally have some time to talk to you. The beginning of school year is very busy time for everyone, when you are starting new school specialy.But I'm still trying to be active there and making sets for you.
For today I made one with shirt which is one bases of my everyday outfit in this school year.I think that's something classy and looks great with jeans and skirts.This one has really nice white print.Because I didn't want to make it too elegant I add light little bit destroyed jeans.I'm not huge fan of boyfriend jeans but in this set I think it looks pretty well. Next I chose simple black D&G bag and black cut out ankle boots.I really like this crossbody bag it'd be perfect for everyday use. For the end I add this black and gold Olivia Burton watch.Simple and elegant.I hope you like it, leave a comment  and see you soon.

~

Witam! Nareszcie mam troszeczkę czasu by dla was napisać.Początek roku szkolnego to bardzo nerwowy i napakowany zajęciami okres dla wszystkich, szczególnie gdy zaczynasz nową szkołę.Jednak nadal staram się być tu jak najczęściej i dodawać stylizacje, byście o mnie szybko nie zapomnieli.
Na dzisiaj przygotowałam jedną z koszulą, która od pewnego czasu stała się podstawą mojej codziennej garderoby.Myślę że jest w nich coś szykownego, co wygląda dobrze z dżinsami jak i ze spódnicą.Ta konkretna ma naprawdę ładny biały wzór.Ponieważ nie chciałam by to zestawienie było zbyt eleganckie postawiłam na jasne, poniszczone dżinsy.Nie jestem fanką modelów boyfriend jednak w tym przypadku pasują całkiem dobrze.Następnie wybrałam prostą czarną torebkę od D&G i również czarne botki z takimi jakby dziurami nad kostkę.Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się tam mała torebka, była by perfekcyjna do stylizacji codziennych.Na sam koniec dodałam czarno złoty zegarek od Olivia Burton.Prosty i elegancki.Mam nadzieję, że wam się podoba, zostawcie komentarz i do zobaczenia nie długo.

You know that I love talking about my obsessions...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger