Are you ready for huge Kenzo print fever ?!

I lost myself in prints again.But finally I found the place for this nice Chanel bag from past sesson.But you know what?! Chanel bags are better with age.When we can call them vintage.This one is to young for this name, but enought nice for today set.
I add to this bag a sweater from brand that I adore, and you know about it If you reading my posts for while.I'm talking about Kenzo. Again colorful sweater with big K on it.Simple and printy in the same time.It'd look nice with black jeans as much as with this super colorful skirt from MSGM.
It's really graphic skirt with lots of colors.This black-white parts of print on it reminds me a little bit a print on flag what is used on car races.You know that start and finish flag, like in Herbie:Fully Loaded.This movie with Lindsay Lohan when she was still young american sweetheart.
For the end I just added Kenzo espadrilles in navy.Classic with huge logo Kenzo on it.
 I hope you like it and see you soon!

~

Znowu zaginęłam we wzorach.Ma to jednak swoje plusy, ponieważ odnalazłam idealne miejsce dla tej pięknej torebki od Chanel z zeszłego sezonu.Wiecie co?!Torebki od Chanel stają się zawsze lepsze z wiekiem.Kiedy możemy nazwać je vintage.Ta jest jeszcze za młoda na to miano, jednak wystarczająco ładna do tego zestawienia.
Dodałam do niej bluzę zaprojektowaną przez markę, którą uwielbiam i doskonale o tym wiecie jeżeli czytacie moje posty od pewnego czasu.Oczywiście mówię o marce Kenzo. Znowu kolorowy sweter z wielkim K.Prosty i wzorzysty za razem.Ma on szansę wyglądać tak samo dobrze z prostymi czarnymi dżinsami jak i tą super kolorową spódniczką od MSGM.
Jest to bardzo graficzna i kolorowa spódniczka.Czarno-białe części wzoru przypominają trochę wzór flagi startowej używanej na wyścigach samochodowych.Takiej ja w Garbie-Super Bryka.Tym filmie z Lindsay Lohan, gdy była jeszcze młodą "American Sweetheart".
Na koniec dodałam granatowe espadryle z Kenzo. Klasyczne z wielkim logo Kenzo na przodzie.
Mam nadzieję że wam się podoba i do zobaczenia wkrótce.


Are you ready for huge Kenzo print fever ?!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger