Lost in mountains...

I felt in love in this skirt from Peter Pilotto.It's asymmetric and has pretty view on it.I think that's mountains view but I can be wrong.Skirt has three white strips what was a thing that connect clothes in his A/W collection 2014.His desings are really graphic and colorfull, what is a thing I like in them the most.
I mixed it with bright pink lace sweater which reminds my friend prom dress.It has a lace what looks like on this sweater.But hers is blue.
I add to it two things with gems on it.Bag and shoes.I pretty like plastic gems on things.In this sesson is popular on sweaters.I saw one navy in Zara with cute white gems, but was too big for me. Shoes are satin too.I like satin shoes, I even have one satin Converses. Bag is from A/W 2014 Dolce&Gabbana collection, and It's in bright blue color.I think It's bigger in real and It's normal middle size bag.
I hope you like it and see you soon !

~

Muszę powiedzieć że zakochałam się w tej spódnicy od Peter Pilotto. Jest asymetryczna i pokazany jest na niej naprawdę ładny widok.Myślę że są to góry ale mogę się mylić.Spódnica jest przepasana trzema białymi paskami, były one częścią łączącą ubrania w Jesienno/Zimowej kolekcji projektanta.Jego projekty są bardzo graficzne i kolorowe i to właśnie mi się w nich podoba najbardziej.
Do spódnicy dodałam jaskrawo różowy, koronkowy sweter.Przypomina mi on sukienkę na studniówkę mojej koleżanki.Jest ona zrobiona z koronki wyglądającej jak ta na swetrze, ale niebieskiej.
Na koniec zostawiłam dwie rzeczy ze sztucznymi kamieniami.Torebkę i buty.Można powiedzieć że lubię rzeczy ze sztucznymi kamieniami.Są one bardzo popularne w tym sezonie, głównie znajdują się one na swetrach.Widziałam ostatnio taki granatowy w Zarze, z uroczymi białymi kamyczkami, jednak był na mnie za duży.Buty są również satynowe.Podobają mi się buty z satyny, nawet mam jedne takie Converses. Torebka jest z Jesienno/Zimowej kolekcji Dolce&Gabbana 2014, w bardzo jaskrawym niebieskim kolorze. Sądzę że w rzeczywistości jest większa, możliwe że średniego rozmiaru.
Mam nadzieję, że wam się podoba i do zobaczenia wkrótce !




Lost in mountains...




* A/W- Autumn/Winter .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger