Welcome in times where "Okey" means more then "Always"!

For the beginning I wanna say that I'm really sorry for my long break from blogging.I had a lot exams to pass and I still have some.Just regular teenage life before end of school year.
In this time I felt in love in "The Fault In Our Stars" book of John Green.I think that a lots of you read this book.But for this part of you who don't know what I'm talking about.It's about a girl who have cancer and her mother told her to go on support group where she meet a boy who will change whole her life.I don't wanna write you too much so I will stop here.It's the best book I've read in this year.And a movie premier is soon.
Today set is simple and comfortable.I mixed a blouse with long sleeves and strips, with this cute shorts/skirt.I saw a nice dress what looks like this blouse in XXL in Bershka.And I look nice in it.I add to it black sunglasses because I don't imagine walk in the spring or summer without it through the city.It just impossible for me.For a shoes I choose mint flat sandals.And I add some rings what just mix with it nice.Ok, it's all I hope you like it and see you soon!

~

Na samym początku chciała bym was wszystkich przeprosić za długą przerwę, która tutaj nastąpiła.Zbliża się zakończenie roku i jak to zwykle bywa jest zatrzęsienie różnorodnych sprawdzianów i kartkówek, których nauczyciele zapomnieli zrobić wcześniej.Normalny początek czerwca, koniec maja dla większości z nas.
W czasie mojej nieobecności, zakochałam się w książce John'a Green pt. "Gwiazd naszych winna".
Jestem pewna że spora część z was ma już za sobą tą lekturę.Jednak dla części, która nie miała czasu lub nigdy nie słyszała o tej książce.Jest to opowieść o dziewczynie z rakiem płuc, którą mama wysyła na spotkania grupy wsparcia, gdzie poznaje chłopaka, który kompletnie zmienia jej życie.Nie chciała bym się rozpędzić dlatego przystanę tutaj.Jest to jedna z najlepszych książek, które w tym roku przeczytałam i naprawdę polecam.Niedługo premiera filmu.
Dzisiejszy set jest naprawdę prosty i wygodny.Połączyłam ze sobą bluzkę w marynarskie paski i tą piękną shorto-spódnicę.Widziałam sukienkę która wyglądała jak ta bluzka w rozmiarze XXL w Bershka i dobrze na mnie leżała.Dodałam również okulary przeciwsłoneczne, ponieważ nie wyobrażam sobie wyjść bez nich z domu w okresie wiosenno-letnim.Jako buty do tego zestawu wybrałam miętowe sandały na płaskiej podeszwie.Na sam koniec kilka pierścionków.Mam nadzieję że wam się podoba i do zobaczenia niebawem.



Welcome in times where "Okey" means more then "Always"!




Love
Marabella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger