My last talk in this year !

No It's not the last post on this blog.But It is the last post in this year 2013. So don't leave me, and stay turned for new coming posts in future.
This year was very busy for me.I met a lot of new people,started writing there and I start believe in myself more than before.In this post I wanna thanks all of you who wrote a comments, follow me on every account (all links are in page stripe) and all who just was with me and read about all my obsessions.I know I was terrible bloger in some months, but everything change.In New Year 2014 I'll try to write more and more for you.So stay with me in 2014!
I wish you a lot of money (because It's always helpful ),more happy moments,new friends,love,new shoes (who don't want new shoes) and more dreams what comes true.
Today set is just a mix of random things.
***

Nie to nie ostatni post na tym blogu, jednak ostatni w 2013.Dlatego nie opuszczajcie mnie jeszcze i zostańcie,ponieważ nadchodzą wkrótce nowe posty.
W tym roku byłam bardzo zajęta.Poznałam wiele nowych ludzi,zaczęłam pisać tutaj i nabrałam więcej pewności siebie.W tym poście chciała bym podziękować wszystkim, którzy komentowali moje posty,obserwują mnie na wszystkich kontach (linki znajdziecie w pasku stron) i wszystkim, którzy po prostu są i czytają o moich obsesjach.Wiem że byłam niekiedy fatalną blogerką, jednak wszystko ulega zmianą.W nowym roku 2014 postaram się pisać więcej dla was.Dlatego zostańcie ze mną!
Życzę wam dużo pieniędzy (ponieważ one zawsze się przydają),więcej momentów do szczęścia,nowych przyjaciół,miłości,nowych butów (kto nie pragnie nowych butów?) i więcej spełnionych marzeń.
Dzisiejszy zestaw jest po prostu mixem różności.

It's not time to say goodbye!


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger