My opinion about Polyvore contests!

Nie wspominałam wam jeszcze,że biorę udział w dwóch konkursach na Polyvore.Są to moje debiuty i bardzo mi się to podoba.Nareszcie ktoś wyznacza mi główny temat i w reszcie pozwala na całkowitą swobodę.Nie ma to prawie żadnych minusów, gdy bierzemy udział w konkursach w których nagrodą jest tylko pokazanie na dole twojego profilu,jeżeli uda ci się zająć jakieś wysokie miejsce okienka z twoim zestawem, który awansował.dzięki temu masz większą szanse na znalezienie ze swoimi kolażami na głównej stronie.Co oznacza większą ilość wejść na twój profil,do czego zalicza się również większa grupa followers.Jak na razie same plusy.Nie orientuje się za bardzo jak kiedy bierzemy udział w konkursach sponsorowanych.Słyszałam o różnych opiniach na ich temat.Jednak z powodu nie za bardzo interesujących mnie jak na razie aktualnych tematach nie zagłębiałam sie za bardzo w regulaminy konkursów z nagrodami.Pozostawiam to wam.Może znajdą się jakieś śmiałe osoby, które podzielą się swoimi doświadczeniami związanymi z takim konkursami na Polyvore.

Jeżeli tak się rozpisałam na temat tych konkursów to należało by wkleić tu jeszcze kilka linków prowadzących was prosto na strony konkursów,w których biorę udział.
Polecam wziąć w nich udział bo są bardzo proste i dają sporą swobodę w tworzeniu.Wiem że jak wejdziecie już w linki opanuje was wielki rozsyp różnorodnych stylizacji.Żeby było wam łatwiej dostać się do tych moich polecam kliknąć na spory czarny baner po prawej stronie zachęcający do followowania mnie na tej stronie.

Doszły mnie jeszcze słuchy,że są między nami osoby, które nie mają jeszcze konta na tym portalu zalogowanie się jest naprawdę bardzo proste.Wystarczy tylko wpisać hasło i e-mail jak dobrze pamiętam.Z mojego doświadczenia wiem,że są problemy w tworzeniu stylizacji w Operze.Jeżeli u was tez pojawią się jakieś problemy związane z kreatorem to polecam znaleźć sobie i aktywować na swoim komputerze jakąś inną przeglądarkę.

Na sam koniec zostaje się tylko podzielić z wami jednym z moich zestawów i życzyć powodzenia tym,którzy zdecydują się po przeczytaniu tego posta dołączyć do mnie i wielu innych zakochanych w tym portalu osób.

Już naprawdę ostatnim słowami,kończącymi ten post będzie zapewnienie że naprawdę pisząc ten post nie miałam zamiaru i nadal nie mam jakkolwiek zmuszać was do zakładania kont na Polyvore ma to być wasza decyzja.Również nie chcę na was jakoś naciskać,żebyście lajkowali moje stylizacje konkursowe jak i te które nie biorą w tym udziału zróbcie to tylko jeżeli wam się spodobają.

                                                                                                            Love
                                                                                                        Marabella
                                                                     




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger