My first post before the first festival in my life!

Follow my blog with Bloglovin
Ostatnim czasem możemy zauważyć wśród wielu Polskich jak i światowych blogerów wielki poruszenie związane z życiem pełnym koncertów i możliwości zabłyśnięcia na tego typu imprezach,którymi charakteryzuje się właśnie okres wakacyjny.Ja również mam zamiar wziąć udział w tym cyklu, postów poświęconym tej tematyce.Nie wiem jak to będzie wyglądać w moim przypadku,może nawet pojawić się tutaj taki normalny (czytaj w klasycznej dla wielu blogów o tematyce modowej w wersji fotograficznej) outfit.Na pewno będzie recenzja koncertów "Florence & The Machine","Reginy Spektor","Katy B","Brodki" i kilku innych.Pewnie większość czytających ten tekst młodych Polaków, którzy również słuchają tego typu muzyki lub po prostu czytali o tym w internecie. Wiedzą już,że wybieram się na Coke Live Music Festival 2013.

Wczoraj z lekkim opóźnieniem dowiedziałam się na Facebooku,że w czasie występu mojego ulubionego zespołu "Florence & The Machine" powinno się mieć ze sobą wianek.Dla mnie to żaden problem bo mam zamiar wziąć się w sobie i wreszcie się do nich zabrać.Myślę o zrobieniu dwóch po jednym na każdy dzień festiwalu.Tylko teraz pojawia się nowy problem skąd wziąć w niewysokiej cenie duże sztuczne kwiaty.Nie wiem czy jechać do Castoramy lub szukać w innych sklepach tego typu, czy chodzić po zwyczajnych kwiaciarniach.O samą pracę w stworzenie moich dzieł się nie martwię, bo po chwili szukania znalazłam wszystkie porady związane z takimi ozdobami do włosów.Mam nadzieję że  zwyciężę z własnym lenistwem i wezmę się naprawdę do pracy nad tymi wiankami.Postaram zrobić małe DIY przestawiające krok po kroku moje utrapienia,porażki jak i zwycięstwa związane z tym ponoć prostym projektem.Teraz tylko wystarczy,że będziecie mi życzyć powodzenia i zaczniecie obserwować mnie na moim nowiutkim koncie na Bloglovin.

A teraz czas zacząć stylizacje na  nadchodzący wielkimi krokami Coke Live Music Festival 2013, oczywiście nie zabraknie wianka.
                                                                                    Love
                                                                                      Marabella
                                                                    

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger