Tumblr fever!

Witajcie!Ostatnim czasy nie mam weny do pisania.Mam nadzieję że w niedługim czasie to się zmieni.Do tego dochodzi kompletny brak czasu związany ze szkołą.
Jak każda blogerka śledzę masę blogów o modzie i stron poświęconym tej tematyce.Zauważyłam ostatnio bardzo popularny temat "Inspiratons".Według mnie nie pasuje to właśnie tutaj,ale podoba mi się pomysł inspirowania was czymś co mi się podoba lub też inspiruje.Dlatego postanowiłam założyć swojego własnego  Tumblr'a.Na nim właśnie będę wam prezentować moje inspiracje i rzeczy, które mi przypadną do gustu.Uprzedzam jednak,że będą pojawiać się na nim tylko zdjęcia i pojedyncze cytaty.Zapraszam do dodawania do obserwowanych i chwalenia się swoimi tumblr'ami w komentarzach pod tym postem.
Nie zapomniałam o moich pracach z polyvore,które zaczną się pojawiać już nie długo.

                Love
            Marabella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © My point of view on fashion! , Blogger